reklama

Vreckovka

Bolo Vás desať. Jedna vedľa druhej naskladané a pritisnuté blízko seba. Možno to bol strach, možno vrodená súdržnosť. Obe vlastnosti sú mi sympatické.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čakala si kedy príde tvoja chvíľa. Kedy ťa vytiahnem zo zovretia obalu.

Netušila si ako s tebou naložím.

Možností je len zopár:

Keď pocítim strach, budem ťa žmoliť v dlaniach.

Keď budem smutná, nenápadne utrieš moje slzy.

Keď budem neopatrná, zakryješ moje malé pohromy.

Prezieravo som si ťa odložila na príhodnú chvíľu do zadného vrecka nohavíc. Osamotenú, s vedomím, že tvoj život sa predĺži.

Týždeň si prečkala so mnou v práci a hodinu u kaderníka. Rozlúčila si sa spolu so mnou s Jurajom a Žofkou. Niesli sme to dobre, lebo vieme, že ich čaká niečo vynimočné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Utrela som tebou zopár kvapiek kávy z konferenčného stolíka a vložila ťa naspäť do vrecka.

Prišiel víkend. Zašla som do knižnice, upratala a hodila zopár vecí do koša na prádlo. V kúpelni zaznel o pár hodín známy rytmus. Všetko tmavé oblečenie sa prevaľovalo v horúcom, voňavom kúpeli. Bubon sa vykrúcal ako zvyčajne. Vibrácie pohltili celý byt.

Večer som ťa našla v práčke, rozomletú na franforce. Na každom kuse oblečenia si nechala svoju bielu DNA.

Skladám ťa po vrstvách do podrobna. Chce to chirurgickú presnosť, dobré nástroje a nesmiernu trpezlivosť.

Čas našťastie mám, knihy treba do knižnice vrátiť až o mesiac.

Veronika Gonciová

Veronika Gonciová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vojna protikladov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu