reklama

Ráno na cestách

Myslím, že si si ma nevšimol. Išla som za tebou dnes ráno a vliekla sa do práce. Zrazu si sa predomnou objavil s vedomím, že si dosť výrazný typ. Viem to, lebo si nezapol smerovku a to veľa napovie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Určite máš ekologické cítenie, veď výroba žiaroviek je nákladná vec a pritom tak zbytočná. Ak je to možné a tvoj zdravotný stav ti to umožňuje, vystrč nabudúce ruku z okna v smere, ktorým chceš ísť a požiadaj o to aj svojho spolujazdca, lebo k pravému oknu asi nedočiahneš. Ak ta to príliš obťažuje, tak mi prepáč. Ekológia je na prvom mieste.

Počúvala som rádio. Smutná správa - zomrel Bednárik. Asi si mal naladenú tú istú frekvenciu a očividne ťa to vzalo, lebo si z ničoho nič brzdil na rovnej ceste. Obzerala som sa, čo ťa tak vyplašilo. Ale môj zrak ráno nie je najostrejší. Vidíš toho viac ako ja alebo si jednoducho vycítil nebezpečenstvo. Zachránil si mi život a nemala som možnosť ti poďakovať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zdalo sa mi, že si nerozhodný. Piatky sú náročné. Aj mňa to väčšmi ťahá späť domov ako do práce. Mal si ťažkú dilemu, ale napokon si sa rozhodol. Neodradila ťa ani plná čiara. Keď vieš čo chceš, iné netreba. Som rada, že si sa pri tom neoškrel o auto, ktoré si tesne míňal. To trúbenie bolo len na pozdrav.

Keď pôjdeš poobede domov, dávaj si na seba pozor. Jedna smutná udalosť nám na dnes stačí.

Veronika Gonciová

Veronika Gonciová

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som vojna protikladov. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu